Odpověď na komentáře od prodejce Floyd-88

  • by

“Text aukce říkal kupujícímu předem o dodání delším než 99 dnů.”
Toto není pravda, text pouze upozorňoval na možnost dělšího dodání, která se řeší s kupujícím individuálně. V mém případě vrácení peněz, které by prodejce poslal až 20. den potom, co jsem si vyžádal peníze zpátky, což je pro mě nepřijatelné, obzvlášt když máme stejnou banku.

“V 99. den, v pátek ve 20:00, kupující vyhrožoval prodejci řešením přes právníka, když nebude mít zpět peníze v pondělí do 12:00h”
Toto také není pravda, 98. den potom co mi prodejce sdělil že mi dá další informace až 115. den jsem požádal o vratku. Nakonec jsem znovu požádal o vratku až 105. den.

“Vratka vrácena v sobotu,celá. Návrh byl základní komentář.”
Podle toho, co mi sám prodejce napsal v e-mailu, to byl požadavek. Posuďte sami: “Čili ok, budete to mít do 12h na účtě a za to, pokud souhlasíte, udělte základní (ne jiný prosím) komentář k aukci TRANSAKCE PROBĚHLA ÚSPĚŠNĚ. DOPORUČENO. následně bude věc uzavřena.”

Reakce na 2. komentář

“Člověk s 0 historii na aukru chce škodit zavedeným prodejcům.”
Prodejcům opravdu škodit nechci a to, že mám malou historii nemění nic na pravdivosti mého hodnocení.

“Zboží nedodáno z důvodu i dnešní situace atd.Prodejce potvrdil kupujícímu řešení vratkou.”
Tuto výmluvu prodejce použil i u ostatních kupujícíh, kterým trvalo doručení až půl roku, což je nepřijatelné.

“On vyhrožoval v pátek 20h termínem v pondělí 12h! Vratka vrácena v sobotu!”
Původní termín v mém prvním e-mailu byl do středy 23:59. To, že byla vratka vrácena v sobotu oproti pondělí nic nezlepšuje.

“Komentář navrhnut pouze!”
Opakuji – “udělte základní (ne jiný prosím) komentář” mluví za sebe.